Nettkurs og webinarer
De fleste av våre kurs er laget spesielt for ledere, men noen passer også for andre interesserte; som HR, tillitsvalgte og verneombud.
Å bli en god leder er en reise med kontinuerlig læring og vekst. Det er en prosess. Du blir god når du trives med å omfavne utfordringer, søke tilbakemelding, fremme forbindelser og dyrke forståelse.
Det handler om å lede folk, forstå deg selv og andre, bygge tillit og å skape en kultur og et miljø for at medarbeidere skal prestere bedre og gjøre hverandre gode.
Gjennom våre nettkurs og webinarer vil du få tips, slik at du kan gjøre arbeidshverdagen bedre både for deg selv og dine medarbeidere.
Vi har kurs i hvordan du kan lykkes som leder, konflikthåndtering, stressmestring m.m. I tillegg kan du abonnere på en nettbasert verktøykasse for sykefraværsarbeid.
NB! Flere av våre nettkurs har oppstartsdato i september og oktober.
Besøk vår kurskatalog for mer informasjon.